Apie emocinio imitavimo metodą muzikos mokytojų seminare
2021 m. lapkričio 9 d. Panevėžio rajono švietimo centre muzikos mokytojams vyko seminaras „Emocinio imitavimo metodo taikymas muzikos pamokoje“. Emocinio imitavimo metodas – mokinių muzikalumo ir muzikinių gebėjimų bei saviugdos skatinimo būdas, imituojant kūrinio emocinių intonacijų arba menamo herojaus išgyvenimų turinį, sužadinimą integruojant kitas meno rūšis. Muzikinė veiksena – emocinis imitavimas – muzikalumas – išraiškingumas – gebėjimas laisvai išreikšti. Emocinis imitavimas gali tapti priemone, vedančia į laisvą, jausmingą saviraišką. Jis taikytinas ne vien per muzikos, bet ir literatūros, dailės, etikos, teatro ir kitas pamokas mokinių kūrybiškumui, emociniam išraiškingumui ugdyti.
Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Pedagogikos katedros docentė dr. Lolita Jolanta Piličiauskaitė muzikos mokytojus supažindino su emocinio imitavimo metodo taikymo galimybėmis ir nauda, pateikė muzikos klausymo, muzikos teorijos, solfedžio, ritmo, vokalinio ir instrumentinio muzikavimo praktinius emocinės integracijos pavyzdžius. Pristatė inovatyvius metodus, kurie muzikos pažinimo procesą muzikos pamokoje gali paversti kūrybinga, mokinio išraiškingumą, artistiškumą skatinančia veikla. Seminaro metu dalyviai turėjo galimybę susipažinti ir įsigyti lektorės naują metodinę knygą „Emocinio imitavimo metodas: muzikinio ugdymo, kūrybiškumo ir bendražmogiškų vertybių dialogas“.
Panevėžio rajono švietimo centro informacija