PRŠC pedagoginės psichologinės tarnybos padalinys
Vasario 16-osios g. 27, Panevėžys, LT- 35185
elektroninis paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
tel. 8 616 46426
Direktorė Jurgita Vaitiekūnienė
elektroninis paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
tel. 8 611 29954
Socialinė pedagogė ekspertė, Edita Kazlauskienė, 401 kab.
tel. 8 606 11937
Specialioji pedagogė metodininkė, Rima Gutauskienė, 423 kab.
tel. 8 682 61738
Logopedė metodininkė, Leta Vasiliauskienė, 422 kab.
tel. 8 604 01890
Psichologė, II kategorija, Liudmila Nikolajeva 421 kab.
tel. 8 611 16723
Psichologė, III kategorija, Meilė Girdenienė 424 kab.
tel. 8 616 39069
Psichologė IV kategorija, Aurelija Karalevičienė, 425 kab.
tel. 863993407
Administratorė Milda Juškienė
elektroninis paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Vyresn. buhalterė Vitalija Kairienė
elektroninis paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
- Teikiama nemokama pedagoginė ir psichologinė konsultacinė pagalba Panevėžio rajono asmenims nuo 0 iki 18 metų (turintiems specialiųjų ugdymosi poreikų iki 21 metų), jų tėvams (globėjams, rūpintojams) ir pedagogams.
- Gali kreiptis vaikai, tėvai (globėjai, rūpintojai), pedagogai. Būtina registruotis iš anksto.
- Užtikriname informacijos konfidencialumą, atliekamų tyrimų ir naudojamų metodikų korektiškumą, kokybę.
VIZIJA
Panevėžio rajono švietimo centro pedagoginės psichologinės tarnybos padalinys – racionali ir efektyvi rajono savivaldybės pedagoginės psichologinės pagalbos organizacija, dirbanti komandinės veiklos, visapusiškumo, natūralumo, tęstinumo, specialiųjų ugdymo(si) poreikių įvertinimo ir tenkinimo vienovės, bendradarbiavimo, konfidencialumo principais, teikianti įvairiapusę pagalbą bendradarbiaujant su šeima ir mokykla.
TIKSLAS
Kartu su Jumis padėti vaikui įveikti sunkumus, teikiant reikalingą informacinę, ekspertinę ir konsultacinę pagalbą.
UŽDAVINIAI
- Teikti psichologinę pagalbą vaikams ir mokiniams, o taip pat jų tėvams (globėjams, rūpintojams), specialistams ir mokytojams dėl vaikų ir mokinių psichologinių sunkumų.
- Teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams bei šiais klausimais konsultuoti jų tėvus (globėjus, rūpintojus), specialistus ir mokytojus.
- Teikti konsultacinę ir informacinę pagalbą mokykloms psichologijos bei specialiosios pedagogikos klausimais.
- Formuoti pozityvias visuomenės nuostatas į psichologinių problemų ir specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius asmenis, prisidėti prie šių problemų prevencijos ir įtakoti atitinkamų paslaugų teikimą rajone.
- Įvertinimas ir rekomendacijos ugdymui
- Konsultavimas
- Informavimas
- Pedagoginis, psichologinis švietimas.
ĮVERTINIMAS
Specialistų komanda nustato vaiko ugdymo(si) sunkumų priežastis, siūlo ugdymo programas ir metodus, rekomenduoja ugdymo įstaigą.
VAIKŲ IR JAUNUOLIŲ KONSULTAVIMAS
- Dėl mokymosi sunkumų.
- Dėl kalbos problemų.
- Dėl profesinio pasirinkimo.
- Esant bendravimo sunkumams, nerimui, baimei, stresui.
- Šeimos ir individualių psichologinių krizių atvejais.
TĖVŲ (GLOBĖJŲ, RŪPINTOJŲ) KONSULTAVIMAS
- Dėl vaikų mokymosi sunkumų, kalbos sutrikimų, specialiųjų ugdymosi poreikių tenkinimo.
- Dėl auklėjimo problemų.
- Šeimos krizių atvejais.
PEDAGOGŲ IR SPECIALISTŲ KONSULTAVIMAS
- Dėl specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo.
- Dėl ugdymo organizavimo.
- Dėl mokinių psichologinių problemų sprendimo.
Psichologas
- Įvertina asmens raidos ypatumus, galias ir sunkumus, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas, specialiuosius ugdymosi poreikius, vaiko brandumą mokyklai.
- Nustato vaiko emocines ir elgesio problemas, asmenybės raidos problemas.
- Teikia rekomendacijas ir konsultacijas mokiniams, jų šeimoms (tėvams, globėjams, rūpintojams), pedagogams ir specialistams dėl šių problemų:
- – specialiojo ugdymo poreikių, mokymosi sunkumų;
- – elgesio ir emocijų sutrikimų ir problemų (mokyklinės baimės, įtampos, nepaklusnumo, žalingų įpročių, patyčių ir kt.);
- – santykių su bendraamžiais, bendravimo su tėvais;
- – krizių (tėvų skyrybos, netektys, smurtas ir kt.);
- – profesinio pasirinkimo, brandumo mokyklai, prevencijos klausimais.
Logopedas
- Vertina ikimokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikų kalbos raidą, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus.
- Teikia konsultacijas ir rekomendacijas mokiniams, tėvams (globėjams, rūpintojams), mokytojams, specialistams kalbos ir komunikacijos sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo klausimais.
- Veda kalbos ir komunikacijos korekcines pratybas vaikams, nelankantiems ugdymo įstaigos.
Specialusis pedagogas
- Atlieka ikimokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikų pedagoginį įvertinimą.
- Konsultuoja specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų, mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) specialiųjų ugdymosi poreikių tenkinimo klausimais.
- Teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialistams, SUK specialiojo ugdymo organizavimo, ugdymo kokybės gerinimo klausimais.
Socialinis pedagogas
- Teikia konsultacijas ir rekomendacijas mokiniams, tėvams (globėjams, rūpintojams), pedagogams, specialistams socialiniu – pedagoginiu aspektu, profesinio pasirinkimo ir prevencijos klausimais.
- Organizuoja ir koordinuoja socialinės-pedagoginės pagalbos teikimą ir vertina jos kokybę.
- Atlieka šviečiamąjį – informacinį darbą.
- Žmogus su negalia irgi gali
- Vaiko teisės ir pareigos
- Paramos vaikams centro rekomendacijos KAIP NUSIRAMINTI?
- Kai užstringu, kas toliau
- Jei kyla nerimas, specialistai rekomenduoja
- Jei tau liūdna, specialistai rekomenduoja
- Jei kyla pyktis, specialistai rekomenduoja
- Pozityvaus mąstymo sėkmės formulė
- Patarimai mokiniams, kai užstringa internetas atliekant užduotį
- Atmintinė vaikams apie elektronines patyčias
- Emocinė sveikata
- Nuotolinės pamokos taisyklės
- Virtualaus mokymo etiketo taisyklės
- Informacija vaikams apie virusą
- Ką daryti kai apima pyktis?
- Bendravimo mokantis nuotoliniu būdu taisyklės
- Skaitmeninis mokinio etiketas
- Kaip pasirūpinti psichine sveikata karantino metu?
- Ką veikti paaugliams?
- Koronavirusas
- Konsultacijos dėl kurčiųjų įtraukiojo ugdymo
- Apie disleksiją paprastai
- Žmogus su negalia irgi gali
- Frazės, kurias būtina sakyti vaikams
- Paauglio žodynas
- Skaitymo liniuotė pradedančiojo skaitytojo pagalbininkė
- Dramą sukeliantys ir ją mažinantys žodžiai
- „Raudonos vėliavėlės“, dėl kurių reikia pasitarti
- Kaip drąsinti vaiką?
- Darbas iš namų turint vaikų. Kaip tai suderinti?
- Brolių ir seserų santykiai, patarimai tėveliams, kaip išvengti pykčių?
- Vaikai, turintys aktyvumo ir dėmesio (ADS), įvairiapusių raidos sutrikimų, mokosi nuotoliniu būdu
- Tiflopedagogų rekomendacijos tėvams
- Tai nemotyvuoja…
- Rekomendacijos tėvams dėl vaikų saugumo internete
- Pagyrimai vaikams
- Kaip bendrauti šeimoje karantino metu?
- Atmintinė tėvams, auginantiems vaikus, turinčius klausos sutrikimų
- 25 būdai stiprinti vaiko pasitikėjimą savimi
- Patarimai tėvams kaip padėti vaikams mokytis nuotoliniu būdu
- Darbas iš namų turint vaikų. Kaip tai suderinti?
- Vaiko poreikiai
- Patarimai tėvams apie elektronines patyčias. Kaip jų išvengti?
- Idėjos ką veikti su vaikais namuose
- Rekomendacijos vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, nuotoliniam ugdymui
- UNICEF pateikti patarimai tėvams ir globėjams, kurie gali padėti šioje sudėtingoje situacijoje
- Smulkiosios motorikos lavinimas
- Rekomendacijos ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų tėveliams kaip lavinti ir koreguoti vaikų kalbą namų aplinkoje
- Ką veikti kartu su ikimokyklinio amžiaus vaiku namuose?
- Tėvų linija
- Mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų praktinių patirčių taikant universalaus dizaino priemones ugdymui(si) analizė
- Konsultacijos dėl kurčiųjų įtraukiojo ugdymo
- Skaitymo liniuotė pradedančiojo skaitytojo pagalbininkė
- Rekomendacijos organizuojant nuotolinius mokymus dirbant su silpnaregiais ar žymios silpnaregystės mokiniais
- Rekomendacijos nuotoliniam ugdymui
- Pamokos tėvams, pedagogams ir mokiniams apie patyčias ir stresą
- Kaip galiu padėti mokiniams mokytis iš klaidų
- Rekomendacijos pedagogams karantino metu
- R garsas
- S garsas
- S – Š garsų diferenciacija
- Š garsas
- Atmintinė mokytojams, ugdantiems klausos negalią turinčius mokinius
- IT specialistų rekomendacijos mokytojams
- Autizmo pranašumai
- Pažinimo procesų lavinimas ikimokykliniame amžiuje
- Rekomendacijos mokytojams dėl saugumo internete nuotolinių mokymų metu
- Smurto ir patyčių prevencija mokantis nuotoliniu būdu
- Patarimai mokytojams apie elektronines patyčias
- Rekomendacijos logopedams
- Mokymai ir pedagoginiai užsiėmimai vaikams
- Reagavimo į patyčias ar kitokį smurtinį elgesį mokykloje atmintinė
- Rekomendacijos mokykloms dėl interneto ryšio
- Rekomendacijos vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, nuotoliniam ugdymui
- Skaitmeninės priemonės spec. ugdymosi poreikių mokiniams
- Specialistų patarimai tema „Kaip įveikti stresą pedagogams?“
- Smulkiosios motorikos vystymosi kalendorius pedagogams
- Skaitmeninės priemonės nuotoliniam mokymui
- Tolerancijos renginys „Drauge“
- Akcija ”TU MAN RŪPI” skirta paminėti Pasaulinę psichikos sveikatos dieną
- Akcijos „Tu man rūpi“ piešinių konkurso „Gražių žodžių medis“ darbai
- Metodinis leidinys „Moksliškai grįstų probleminio elgesio valdymo būdų taikymas praktiškai: patarimai šeima“
- Disleksijos požymiai
KONSULTACIJAS TEIKIANTYS CENTRAI
- Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo Nr. I-1489 5, 14, 21, 29, 30, 34 ir 36 straipsnių pakeitimo ir Įstatymo papildymo 45-1 straipsniu įstatymas
- Lietuvos Respublikos Švietimo, mokslo ir sporto ministras įsakymas dėl pasirengimo įgyvendinti švietimo įstatymo Nr. I-1489 5, 14, 21, 29, 30, 34 ir 36 straipsnių pakeitimo ir įstatymo papildymo 45¹ straipsniu nuostatas 2021–2024 metų veiksmų plano patvirtinimo
- Panevėžio rajono savivaldybės pasirengimo įtraukiojo ugdymo įgyvendinimui 2023–2025 metų priemonių planasPanevėžio rajono savivaldybės pasirengimo įtraukiojo ugdymo įgyvendinimui 2023–2025 metų priemonių planas
- Itraukties švietime plėtros gaires
- Įtraukties principo įgyvendinimo gairės mokykloje (Įtraukties principo gairės)
- Universalus dizaino švietime gairės | Viešosios konsultacijos įrašas 2022-09-29
- Ugdymo(si) procesas (prie kiekvienos temos rasite nuorodą į leidinį)
- Vaikų su specialiaisiais poreikiais ugdymui – skaitmeninių priemonių rinkinys
- Vaikams apie neįgaliųjų teisių konvenciją
- Gabių ir talentingų vaikų ugdymo programa
- Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo kryptingumas mokyklose, vykdančiose bendrojo ugdymo programas teminio išorinio vertinimo ataskaita
- 2022-12-07 Seime vykusio Daugiakalbio švietimo forumo įrašas
- Jaunimo linijos parengtos užduotys
- Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas bendrojo ugdymo mokyklose. Rekomendacijos
- Rekomendacijos dėl mokymo priemonių pasirinkimo (Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras)
- Į ką svarbu atkreipti dėmesį planuojant, įsivertinant ir skelbiant mokyklos pažangą.
- Ugdymo organizavimo ir mokymosi pagalbos teikimo modeliai mokinių žemiems pasiekimams
- Padėkime augti saugiai.
Įtraukties link. Ką turi žinoti mokykla?
Rekomendacijos ikimokyklinio ugdymo mokytojams darbui su emocijų ir elgesio sunkumų turinčiais vaikais
- Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo ikimokyklinio ugdymo įstaigose rekomendacijos (parengė Klaipėdos pedagoginė psichologinė tarnyba)
- Sėkmingas mokymasis – kai veikiame drauge (mokiniams, jų tėvams ir mokytojams)
- Rekomendacijos dėl programų pritaikymo
- Patarimai pedagogams: bendradarbiavimas su tėvais ugdant įvairiapusių raidos sutrikimų turintį vaiką – ar siekiame to paties?
- Patarimai pedagogams: intensyvios emocijos ir emocinė perkrova. Kaip padėti vaikams, turintiems įvairiapusių raidos sutrikimų?
- Patarimai pedagogams: kaip parengti individualų pagalbos planą vaikams, turintiems įvairiapusių raidos sutrikimų
- Mokymosi, aktyvumo ir dėmesio sutrikimai. Metodologinis vadovas
- Pasiruošimas darbui su vaikais, turinčiais autizmo spektro sutrikimų. Mokytojo vadovas
- Švietimo naujienos. Įtraukusis ugdymas
- Mokytojams, švietimo pagalbos specialistams, švietimo įstaigų vadovams, mokiniams ir jų tėvams pristatytos praktinių veiksmų kryptys padės mokyklų bendruomenėms geriau pasiruošti įgyvendinti įtraukties principą.
- Kalba – ne tik komunikacijos įrankis, bet ir įtraukties priemonė
- Išorinio vertinimo tendencijos – įtraukčiai mokyklose stiprinti
- Įtraukusis ugdymas per menines veiklas
- https://www.ppt.panevezys.lm.lt/