Pažymos
01-09 Respublikinė ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybinių darbų paroda „Žiemos snaigė“
01-24 Patirties sklaidos renginys „Dirbame pagal atnaujintas bendrąsias programas“
02-23 Praktikumas „Patyriminės veiklos organizavimo ugdymo praktikos“
03-20 Metodinė diena „Įtraukiojo ugdymo iššūkiai ir galimybės: pamokos kokybės gerinimas“
04-16 Integruota lietuvių kalbos ir logopedinių pratybų pamoka „Raidelės – seselės, garsiukai – draugai“
04-18 Metodinė diena „Įtraukusis ugdymas: mokinių skatinimo sistema“
04-25 Mini mokymai „Visuminis ugdymas per aktyvią veiklą „Judėk ir atrask“
05-17 Kūrybinės dirbtuvės „Judu, žaidžiu – taisyklingai kalbu“
05-24 Mini mokymai „Efektyvaus pedagogų bendravimo su tėvais gairės“
01-05 Programos „STEAM kompetencijų gilinimas“ II modulis „Eksperimentu gristas mokymas“
02-13 STEAM idėjų mugė
02-02 Atvira veikla „Sportuojantys vaikai – šaunūs draugai“
03-09 Dailės terapijos sesija „Mokinių emocijų pažinimas, panaudojant dailės terapiją“
03-10 Atvira veikla „Lietuviais esame mes gimę" 5–10 klasėse
04-18 Edukacinė išvyka „Lyderystė veikiant: kaip treniruoti lyderystės raumenį?
04-27 Edukacinė išvyka-seminaras „Švietimo pokyčiai“
05-04 Patirties sklaida „Judrieji žaidimai“
05-16 Programos „Kaip pasiruošti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų integracijai“ I modulis
06-13 STEAM idėjų mugė
06-14 Projekto „Kokybės krepšelis" gerosios patirties sklaida
11-22 Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo STEAM idėjų mugė
11-24 Metodinė diena „Erasmus+“ projektų pridėtinė vertė kuriant lopšelio-darželio edukacines erdves“
01-03 Programos „Hibridinio ugdymo priemonės „Swivl“ taikymas bendrojo ugdymo mokyklose“ mokymai
01-05 Programos „Hibridinio ugdymo priemonės „Swivl“ taikymas bendrojo ugdymo mokyklose“ mokymai
02-04 Šalies bendrojo ugdymo įstaigų pradinių klasių mokinių eilėraščių konkursas „Mano gimtinė“
02-27 „Žiniuko“ konkursas
05-04 Metodinė diena „Kaip vyksta įtraukusis ugdymas“
10-15 Edukacinė išvyka „Zanavykų krašto istorija, kultūra ir buitis“
11-08 Praktikumas „TŪM pažangos plano tobulinimas“
11-30 Praktikumas „TŪM pažangos plano tobulinimas“
11-30 Apskrito stalo diskusija „Šiuolaikinio vaiko poreikiai ir inovacijos ugdant vaikų kalbą“
01-24 Šalies pradinių klasių mokytojų konkursas „Teksto kūrimo dirbtuvės: piešiu tekstą“
02-15 Virtualios dibtuvės „Virtuali klaviatūra ir vaizdo pamokos“
02-15 Virtualios dirbtuvės „Kompiuterinis konstravimas „Scratch“
02-17 Virtualios dirbtuvės „Pamokos bloknoto naudojimo galimybės pamokose“
02-17 Virtualios dirbtuvės „Stalo teatras“
02-18 Virtualios dirbtuvės „Teams“ įrankių panaudojimo pradiniame ugdyme galimybės“
02-19 Virtualios dirbtuvės „Microsoft Office 365 paslaugų paketo naudojimo galimybės kalbų pamokose"
02-19 Virtualios dirbtuvės „Grafinių planšečių panaudojimo galimybės nuotoliniame mokyme“
02-22 Virtualios dirbtuvės „Teams“ įrankių panaudojimo pradiniame ugdyme galimybės“
02-23 Virtualios dirbtuvės „Mokyklos veiklos administravimas Office 365 aplinkoje"
02-25 Virtualios dirbtuvės „Neišsprendžiamų „Teams“ problemų nėra“
03-09 Virtualios dirbtuvės „Socrative“ ir kitų programėlių naudojimas žinių patikrinimui“
03-17 Virtualios dirbtuvės „Išmaniosios programėlės mokinio ir mokytojo kūrybai“
03-23 Virtualios dirbtuvės „Matematikos pamokos nuotoliniu būdu – lengvai“
03-23 Virtualios dirbtuvės „Užduočių kūrimas EDUKA klasėje“
04-08 Idėjų mugė „Pilietiškumo ugdymas“. Pagrindinio ugdymo programa (5–8 klasės)
04-08 Idėjų mugė „Pilietiškumo ugdymas“. Vidurinio ugdymo programa (I–IV klasės)
04-09 Idėjų mugė „Pilietiškumo ugdymas“. Pradinio ugdymo programa (1–4 klasės)
06-01 Projekto „Kartu skaityti gera...“ baigiamasis etapas
11-12 Programos „Hibridinio ugdymo priemonės „Swivl“ taikymas bendrojo ugdymo mokyklose“ mokymai
11-15 Programos „Hibridinio ugdymo priemonės „Swivl“ taikymas bendrojo ugdymo mokyklose“ mokymai
11-16 Programos „Hibridinio ugdymo priemonės „Swivl“ taikymas bendrojo ugdymo mokyklose“ mokymai
11-19 Programos „Hibridinio ugdymo priemonės „Swivl“ taikymas bendrojo ugdymo mokyklose“ mokymai
11-22 Programos „Hibridinio ugdymo priemonės „Swivl“ taikymas bendrojo ugdymo mokyklose“ mokymai
11-26 Panevėžio r. 3–-4 klasių mokinių pateikčių kūrimo konkursas „Pristatyk nykstantį augalą“
11-19 Praktiniai mokymai „Debatų organizavimo metodika“
11-26 Programos „Hibridinio ugdymo priemonės „Swivl“ taikymas bendrojo ugdymo mokyklose“ mokymai
12-01 Programos „Hibridinio ugdymo priemonės „Swivl“ taikymas bendrojo ugdymo mokyklose“ mokymai
12-06 Programos „Hibridinio ugdymo priemonės „Swivl“ taikymas bendrojo ugdymo mokyklose“ mokymai
12-08 Šalies 1-4 klasių mokinių piešinių konkursas „Kalėdų dovana – 2021“
12-09 Gerosios patirties renginys „Kas lėmė STEAM mokymo poreikį ir jo atsiradimą?“
12-10 Programos „Hibridinio ugdymo priemonės „Swivl“ taikymas bendrojo ugdymo mokyklose“ mokymai
12-13 Programos „Hibridinio ugdymo priemonės „Swivl“ taikymas bendrojo ugdymo mokyklose“ mokymai
12-16 Programos „Hibridinio ugdymo priemonės „Swivl“ taikymas bendrojo ugdymo mokyklose“ mokymai
12-20 Programos „Hibridinio ugdymo priemonės „Swivl“ taikymas bendrojo ugdymo mokyklose“ mokymai
12-21 Programos „Hibridinio ugdymo priemonės „Swivl“ taikymas bendrojo ugdymo mokyklose“ mokymai
12-22 Programos „Hibridinio ugdymo priemonės „Swivl“ taikymas bendrojo ugdymo mokyklose“ mokymai