Įtraukusis ugdymas
- Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo Nr. I-1489 5, 14, 21, 29, 30, 34 ir 36 straipsnių pakeitimo ir Įstatymo papildymo 45-1 straipsniu įstatymas
- Lietuvos Respublikos Švietimo, mokslo ir sporto ministras įsakymas dėl pasirengimo įgyvendinti švietimo įstatymo Nr. I-1489 5, 14, 21, 29, 30, 34 ir 36 straipsnių pakeitimo ir įstatymo papildymo 45¹ straipsniu nuostatas 2021–2024 metų veiksmų plano patvirtinimo
- Panevėžio rajono savivaldybės pasirengimo įtraukiojo ugdymo įgyvendinimui 2023–2025 metų priemonių planas
- Panevėžio rajono švietimo centro pasirengimo įtraukiojo ugdymo įgyvendinimui 2023–2025 metų priemonių planas
- Specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių mokinių ugdymo galimybės ir užduočių pritaikymo principai
- Itraukties švietime plėtros gaires
- Įtraukties principo įgyvendinimo gairės mokykloje (Įtraukties principo gairės)
- Universalus dizaino švietime gairės | Viešosios konsultacijos įrašas 2022-09-29
- Ugdymo(si) procesas (prie kiekvienos temos rasite nuorodą į leidinį)
- Vaikų su specialiaisiais poreikiais ugdymui – skaitmeninių priemonių rinkinys
- Vaikams apie neįgaliųjų teisių konvenciją
- Gabių ir talentingų vaikų ugdymo programa
- Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo kryptingumas mokyklose, vykdančiose bendrojo ugdymo programas teminio išorinio vertinimo ataskaita
- 2022-12-07 Seime vykusio Daugiakalbio švietimo forumo įrašas
- Jaunimo linijos parengtos užduotys
- Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas bendrojo ugdymo mokyklose. Rekomendacijos
- Rekomendacijos dėl mokymo priemonių pasirinkimo (Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras)
- Į ką svarbu atkreipti dėmesį planuojant, įsivertinant ir skelbiant mokyklos pažangą.
- Ugdymo organizavimo ir mokymosi pagalbos teikimo modeliai mokinių žemiems pasiekimams
- Padėkime augti saugiai.
Įtraukties link. Ką turi žinoti mokykla?
Rekomendacijos ikimokyklinio ugdymo mokytojams darbui su emocijų ir elgesio sunkumų turinčiais vaikais
- Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo ikimokyklinio ugdymo įstaigose rekomendacijos (parengė Klaipėdos pedagoginė psichologinė tarnyba)
- Sėkmingas mokymasis – kai veikiame drauge (mokiniams, jų tėvams ir mokytojams)
- Rekomendacijos dėl programų pritaikymo
- Patarimai pedagogams: bendradarbiavimas su tėvais ugdant įvairiapusių raidos sutrikimų turintį vaiką – ar siekiame to paties?
- Patarimai pedagogams: intensyvios emocijos ir emocinė perkrova. Kaip padėti vaikams, turintiems įvairiapusių raidos sutrikimų?
- Patarimai pedagogams: kaip parengti individualų pagalbos planą vaikams, turintiems įvairiapusių raidos sutrikimų
- Mokymosi, aktyvumo ir dėmesio sutrikimai. Metodologinis vadovas
- Pasiruošimas darbui su vaikais, turinčiais autizmo spektro sutrikimų. Mokytojo vadovas
- Švietimo naujienos. Įtraukusis ugdymas
- Mokytojams, švietimo pagalbos specialistams, švietimo įstaigų vadovams, mokiniams ir jų tėvams pristatytos praktinių veiksmų kryptys padės mokyklų bendruomenėms geriau pasiruošti įgyvendinti įtraukties principą.
- Kalba – ne tik komunikacijos įrankis, bet ir įtraukties priemonė
- Išorinio vertinimo tendencijos – įtraukčiai mokyklose stiprinti
- Įtraukusis ugdymas per menines veiklas
- https://www.ppt.panevezys.lm.lt/