Map
Facebook
Žemėlapis
Apie mus
Informacija apie švietimo centrą
Metodinė veikla
Rajono metodinių būrelių veikla
TAU
Trečiojo amžiaus universitetas
Projektai
Informacija apie Švietimo centro projektus
Registracija
Renginių sąrašas, registracija į renginius
Pažymos
Kvalifikacijos tobulinimo renginių pažymos

Lankytojai

Šiandieną 28

Šią savaitę 456

Šį mėnesį 1643

Iš viso 51733

Projekto Komunikacijos tiltai dalyvių refleksija

Projekto Komunikacijos tiltai dalyvių refleksija

Švietimo centras bendradarbiaudamas su Naujamiesčio ir Velžio gimnazijomis įgyvendino projektą „Komunikacijos tiltai“, kurio tikslas – gilinti suaugusiųjų mokėjimo mokytis kompetencijas bei sukurti Panevėžio rajono švietimo lyderių, gebančių komunikuoti anglų kalba, tinklą. Ilgalaikėje (40 akad. val.) programoje dalyvavo aštuoniolika Panevėžio rajono švietimo lyderių.

Trumpa projekto dalyvių refleksija

Ar pavyko pagilinti anglų kalbos žinias / kaip sekėsi / kas naudingiausia / patraukliausia?

Visi projekto dalyviai (18) nurodė, kad pavyko patobulinti anglų kalbos žinias.

„Puikiai suderintas užsiėmimų laikas, įvairios užduotys, komunikavimas su kitais projekto dalyviais! Ypač pradžiugino vaizdo konferencija su Velžio gimnazijos mokytojais. Daugiausiai dėmesio buvo skiriama šnekamajai kalbai, šios srities tobulinimas man ir buvo naudingiausias. Savarankiškam mokymuisi parengtos užduotys buvo tinkamai parinktos, padėjo įtvirtinti pamokų metu gautą medžiagą. Mokytoja atsižvelgė ir į individualias žinių spragas, išaiškino daromas klaidas, tad padariau individualią pažangą.“

„Mokymų organizavimas, bendravimas, užduotys. Naudingiausia – sumažėjusi komunikavimo užsienio kalba baimė“.

„Smagu, kad mokytis buvo galima gyvai, bendraujant su kolegomis, nuolat konsultuojantis su mokytoja. Sekėsi ne taip gerai, kaip tikėjausi, nes gyvenimo tempas ir kiti privalomi darbai neleido skirti pakankamai laiko mokymuisi savarankiškai namuose“

„Visų veiklų mokomoji medžiaga buvo apgalvota, diferencijuota. Puikiai parinkta garso, vaizdo ir dalijamoji medžiaga leido gilintis į aktualias sritis. Naudotų metodų gausa (vaizdo konferencija, laiškų rašymas, darbas porose) užsiėmimuose lėmė geranorišką ir šiltą bendradarbiavimą ir pažangą.

Kaip vertinate Švietimo centro iniciatyvą ugdyti Panevėžio rajono švietimo lyderių anglų kalbos kompetencijas?

„Puikiai! Naudinga ir prasminga veikla! Ačiū Jums! Tobulinti anglų kalbos kompetencijas yra labai svarbu“.

„Džiugina Švietimo centro iniciatyva įtraukti į anglų kalbos mokymosi veiklas Panevėžio rajono mokytojus“.

„Puiki iniciatyva! Tokių mokymų reikia nuolat“.

„Vertinu labai teigiamai. Šiuo metu angų kalba galima rasti pačią naujausią literatūrą, naudotis įvairia tinklalapiuose pateikiama informacija, bendrauti su kitų šalių atstovais, mokytis patiems ir dalytis savo patirtimi. Anglų kalba atveria kelius“.

„Ačiū už suteiktą galimybę tobulėti. Tai puiki iniciatyva, atverianti kelius į bendradarbiavimą ir tobulėjimą“.

Kokios neformaliojo suaugusiųjų švietimo programos reikalingiausios Panevėžio rajone?

„Užsienio kalbos (anglų, prancūzų) mokymų; etiketo ir gyvenimo estetikos; sveikatingumo (teorija + praktika); prosocialinių vertybių ugdymo, emocinio raštingumo ugdymo; efektyvaus bendradarbiavimo su tėvais“.

„Tai galėtų būti tęstinė anglų kalbos mokymosi programa, paieškant naujų mokymo metodų, pavyzdžiui, besimokančiųjų susitikimų, diskusijų sutarta tema, panaudojant sinemologiją ar pan.“

Projekto dalyvių vardu dėkojame Panevėžio rajono savivaldybės administracijai už projekto finansavimą bei andragogėms Rimai Stongvilienei ir Eglei Čepulienei, sukūrusioms puikią mokymosi aplinką bei padėjusioms pagilinti mokėjimo mokytis ir bendravimo anglų kalba kompetencijas.

 

Loading

Biudžetinė įstaiga Panevėžio rajono švietimo įstaiga
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Įmonės kodas 195271084 
Beržų g. 50
36145 Panevėžys
Tel. (8 45) 58 29 71,
       (8 45) 462 813
El.p. centras@prsc.lt

Straipsnių archyvas

skirtukas
skirtukas2d
skirtukas3d
skirtukas4d
skirtukas5d
skirtukas6d
skirtukas7d
skirtukas8d
skirtukas 4 d

Renginių akimirkos