Map
Facebook
Žemėlapis
PRŠC PPT padalinys
Pedagoginės psichologinės tarnybos padalinys
Metodinė veikla
Mokytojų metodinių būrelių veikla
TAU
Trečiojo amžiaus universitetas
SPORTAS
Sporto renginiai
Projektai
Švietimo centro projektai
Registracija
Renginių kalendorius, registracija į renginius

Balandžio 24 d. Raguvos gimnazijoje vyko seminaro „Elgesio ir emocijų sutrikimų turinčių mokinių stebėjimas, vertinimas ir skatinimas“ III dalis „Kokia turi būti pamoka dirbant su hiperaktyviais vaikais?“ Tai institucinio lygio pagalbos mokiniui specialistų kvalifikacijos tobulinimo ilgalaikė programa. Programos rengėjai – Vida Valiukienė, Panevėžio rajono logopedų, spec. pedagogų ir mokytojų padėjėjų metodinio būrelio pirmininkė, Tomas Lagunavičius, socialinių mokslų daktaras, psichologas, Renata Jankevičienė, Švietimo centro direktoriaus pavaduotoja.

Pirmoje programos dalyje buvo išklausytas Tomo Lagunavičiaus seminaras „Kokia turi būti pamoka dirbant su hiperaktyviais vaikais?“

Savarankiškus darbus pagalbos mokiniui specialistai atliko pagal Vidos Valiukienės pateiktą klausimyną. Reikėjo aprašyti šias ugdymo įstaigos sritis: orientavimąsi į mokinių poreikius; pasiekimų ir pažangos stebėjimą; SUP mokinių vertinimo įvairovę.

Trečiojoje dalyje prisiminta, kokiais  dokumentais ir teisės aktais reikėtų  vadovautis atliekant SUP mokinių pasiekimų ir pažangos stebėjimą bei vertinimą. Panevėžio r. logopedų, specialiojo ugdymo pedagogų ir mokytojų padėjėjų metodinio būrelio nariams buvo pristatyta Panevėžio r. ugdymo įstaigų SUP mokinių stebėjimo, vertinimo ir skatinimo sričių analizė. Apžvelgti statistiniai rajono specialiųjų poreikių mokinių duomenys. Kalbėta apie hiperaktyvių vaikų skatinimą, sudominimą bei dėmesio išlaikymą. Pristatyta metodinė priemonė, skirta  SUP mokinių dėmesio, mąstymo, kalbos lavinimui ir mokinių pasiektos pažangos vertinimui.

Raguvos gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui, VGK pirmininkė Aurelija Petrauskienė parengė ir pristatė pranešimą ,,Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių stebėjimas ir fiksavimo patirtis Panevėžio r. Raguvos gimnazijoje“.

Renginio pabaigoje nuspręsta parengti bendrą rajono SUP mokinių individualios pažangos stebėjimo, vertinimo ir fiksavimo  formą, kurią pildytų pagalbos mokiniui specialistai.

 SUP 2
SUP 2
 SUP 3
SUP 3
 SUP 1
SUP 1
 SUP 4
SUP 4
 SUP 5
SUP 5
 SUP 6
SUP 6

Vida Valiukienė, Raguvos gimnazijos logopedė, specialiojo ugdymo pedagogė,
Panevėžio rajono logopedų, spec. pedagogų ir mokytojų padėjėjų metodinio būrelio pirmininkė
Grįžti atgal

Loading

Biudžetinė įstaiga Panevėžio rajono švietimo įstaiga
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Įmonės kodas 195271084 
Beržų g. 50
36145 Panevėžys
Tel. +370 45 582 971,
       +370 45 462 813
El.p. centras@prsc.lt

Straipsnių archyvas

Lankytojai

Šiandieną 10

Šią savaitę 75

Šį mėnesį 1106

Iš viso 149028

Renginių akimirkos